úterý 22. září 2015

Zatmění Měsíce 28. září 2015



Pro naše čtenáře malé nahlédnutí pod pokličku budoucích událostí, věřte nevěřte, toť vaše osobní rozhodnutí.


Zatmění Měsíce 28. 9. 2015 dělá ze září velmi vlivný měsíc. Vidíme nyní stále kolem sebe velký boj negativních a pozitivních sil v našich životech i realitě. Energie tohoto měsíce nás vyzývá, abychom byli velmi pozorní a každý poznáme sám pak smysl tohoto zatmění a hlavně si uvědomili, jak bude potřebné spojit úsilí vetšího a většího množství lidí, kteří jsou ochotni dělat pro pozitivní věci v naší realitě a ne bojovat proti ní a držet se starých zamrzlých ideologií.
Tento 36. letý cyklus začal v roce 1989 a bude zakončen kvadraturou Saturna a Pluta. Budeme silně pociťovat rozdíly mezi pravdou a lži, jež nám do hlav vkládají dnešní mainstrémová média. Bude sdělována veřejnými prostředky úplně jiná realita, než jaká opravdu existuje. Někteří, jež se drží starého žití, využívání druhých ve svůj prospěch budou najednou pociťovat oddělenost a naopak ti ostatní se budou sjednocovat a pociťovat jednotu i s Univerzem. Naše poznání i přesvědčení se u mnohých bude dostávat pod velký tlak a nebudou chtít změnit svoje pohledy, tak jako naši politici, kteří pro své výhody nechtějí měnit své veřejné postavení i názory a to jen proto, protože si uvědomují, že tímto jejich přístupem jen ničí svůj lid a jejich „práce“ není ničím.
Mnoho ikon uznávaných lidmi za pomoci mainstrému se zhroutí a budou poraženi a tím v našem vědomí si začneme uvědomovat nám sdělovanou lež a pravdu, tím začneme probouzet svá srdce a touhu po spojení v pravdě s ostatními. Bude to cesta našeho sebepoznávání i jako národa a kam vlastně patříme. Nebudeme potřebovat nám sdělovaná falešná dogmata a sami vycítíme co je pravda. Je to období vyvrcholení hmotařského názoru na svět a nyní jeho transformace směrem do našeho středu, naznačují duchovní a kulturní povznesení našeho národa, možná i díky imigračním vlnám. Zde poznáváte, že oni sami, co se nám snaží velet, s největším nasazením pracují na vlastním zničení.

15 komentářů:

  1. Je to tak, toto je záver, Veľká očista je na spadnutie, kto má otvorené srdce, teda bdelého ducha spoznáva, že čo je lož a čo pravda...Už sa to nedá zakryť...Každý k tomu sa prikláňa, že aký je sám....Tonino.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojte rodinka.28meho to bude vlastne uz vyvrcholenie.Silne energie citit uz od zaciatku mesiaca..u mna ako ocistujuce,a po 23tom by to mali byt priamo energie vzostupu...tie ktore v nas otvaraju nove moznosti a schopnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvylkami je ta energia tak silna pri napojeni ze ma taha na spanok i postojacky:-)

      Vymazat
    2. Ahoj Mailí, spala bych poslední dobou skoro FURT, ale ve stoje usnout se mně nepovedlo ještě :).

      Vymazat
    3. Ahojte se spánkem to máme podobné spalo by se poslední dobou skoro pořád - teda jen dospělí, kdežto děti ty maj elánu na rozdávání, někdy jsou prostě k neutahání.

      Vymazat
    4. to OL
      Prostě se ladíte. to je v pořádku, střídají se období - a + a dost intenzíně. Nnechte se, něco cítím, ale vše je jak má být, a to jen pro váš prospěch. Rozdávejte jen svůj nadbytek, nikdy ne , že čeho máte akorát pro svou rodinu, jinak je to o ničem, budete imrvére nešťastný. Snažíte se pomáhat a něco udržet, Vaše city, náklonnost, ale vydržte, dávejte Sílu buňce, ve které chcete žít, oni si to dobro od Vás ani neuvědomují, ale to přece nevadí, hlavně, že to víte VY.

      Vymazat
    5. to Iv
      Máte pravdu je to cítit ty změny někdy je to záhul ale spíš už jen chvilkama, často zas sleduju okolí kde je vidět jak to s nima cvičí a já mám naprosto klidný, energií doslova nabitý den, jídlo ani netřeba jen dost vody a člověk toho přitom stihne !
      Když něco dávám nečekám ovace, prostě to dám a je to. A je fakt že tuhle jsem chtěl udělat radost v sousedství kde mám půjčené bečky na mač, donesl jsem slivovici soused nemá a po týdnu se mě ptal jestli jsem do ní něco nepřidal že byla nějaká divná (?) že z teho udělal medovinu (?) no říkám si jeho rozhodnutí ale přitom vím že je vynikající tak to trochu zamrzí, nalévám totiž pořád ze stejného demižonu.. Zvláštní. Člověk se tomu nakonec vždy zasměje. :)

      Vymazat
  3. ako vravievali zamladi na dedine, že na každú sviňu sa niekde voda varí... medzičasom na návšteve u bruselských eurohujerov a ex-politikov :)
    https://www.youtube.com/watch?v=xDWys_UdTxk
    Leo

    OdpovědětVymazat
  4. Takáto realita sa mi páči, TÚ BERIEM.

    OdpovědětVymazat
  5. https://www.youtube.com/watch?v=r8C9Jz68Yo8

    OdpovědětVymazat
  6. https://www.youtube.com/watch?v=DViDqUnDuq8

    OdpovědětVymazat
  7. Iv, dobrý den, tato moudrá slova jsou přesně to, co dnes opotřebuji číst. Snažím se být v klidu, když se dozvídám o vlastizradách, které znovu probíhají v politické žumpě. Bylo mi dnes smutno a ještě to počasí, zatažená obloha. Vcuclo mě to na Vaše stránky a tento článek na mě zapůsobil , jako hojivý lék. dík IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivčo, sestřičko
      neboj se, žiju dobře a doufám, že i Ty. To víš, někdy srdce pláče, ale jsem přeci štír..
      Včera jsem si četla článek tady a jsem si mumlala nespokojeně, nojo poznáme, uvidíme a z povzdálí jsem zaslechla "co bys chtěla?, aby upadl Měsíc na Zemi nebo aby padaly lidem kastroly z nebe na hlavu". No to víš, že bych si přála, aby všichni ty černí šmejdi naráz shořeli a přestali už konečně otravovat lidi. No a tak mám Sílu kámošku a s tou mluvím a mluvím....

      Vymazat
    2. Terezko, to je přesný, síla je v nás a skutečně to funguje, at si kdo chce, co chce říká. Občas na to také zapomenu, jsem mrzutá a pak ten hlásek , nebo cosi postrčí moje kroky dál a je to Síla. . . . To víš, já jsem trošku pomalejší, vždyt mě znáš. Měla bys vidět mého Vlastíka, jak to tam skrze Sílu dává. . . . Sílo, znič všechno temné na zemi, Sílo žádám Tě, znič Satana a všechny nástroje Satana na zemi . . . . iva

      Vymazat
  8. https://www.youtube.com/watch?v=Frf2thZHXxw https://www.youtube.com/watch?v=TdE1Vftns3Q

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.