pondělí 8. dubna 2013

Problémy s dvojníkama




Tento článeček uveřejňuji z popudu opakovaných příhod mých známých, kdy mně zasílají SMS a nebo telefonují velmi roztrpčeně, že mně zdravili a oslovovali a já na jejich komunikaci nereagoval a dělal, že je neznám. Je mně pak velice těžké těmto přátelům vysvětlovat, že jsem to nebyl opravdu momentálně já.
Největší legrace ovšem je, že se údajně vyskytuji ve více lokalitách jako městech, což by ve skutečnosti předpokládalo armádu klonů. Tyto příhody se stávají většinou mým velmi blízkým lidem a nebo i členům rodiny. Někteří samozřejmě nevěří na energetické struktury lidí, prolínání jiných realit atd.  jsou více založeni materialisticky a pak je velmi obtížné jejich uraženost na základě údajné mé ignorance jejich osob odstranit, i když si velmi přesně vybavím vždy místo, budovy, okolní lidi, kde se toto setkání stalo. Kdybych jim vysvětloval, aby se nesoustředili v reálu na mou osobu, asi by to bylo stejně marné. S velkou pravděpodobností vím o co se jedná, ale chtěl bych i od našich čtenářů vědět nějaké poznatky Vaše a možná setkání s tímto fenoménem. Jsou to velmi zajímavé zkušenosti z reálu, jenž se kloubí i s jiným reálem. Co vy na to?

15 komentářů:

  1. Co já na to?
    Že jsem ho neviděl sám, ale jen já "věděl", na koho se dívám. Navíc si to pádil stejným autem jako originál :-)

    Pokud bych ho viděl sám, byl bych ochoten se nechat přesvědčit, že jsem si ho "zvizualizoval" (i když k tomu nemám důvod). Ale takhle vím, že tam někdo skutečný byl.
    Navíc, hlava člověka není zase až tak členitá, aby se z ní dalo vymodelovat 7 miliard na první pohled nezaměnitelných podob, takže kdo ví? :-)
    Potkat třeba já svýho klona, tak se vyděsím, co to proti mě jde za rachitídu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No to tedy,dnes jsem slezla zase dolů do vsi z naší osady a tam potkám chlapíka,dříve bydleli vedle nás,říká mi stále sousedka i se svou ženou a on mně povídal "sousedko nebyla jste tady ve vsi?,žena vás potkala,ale nereagovala jste na ní,tak říkala,to nebude sousedka,není tady vaše sestra u babi?"Moje sestra je 90km daleko odtud a je jiná než já jsem.Co je zas tohle za kravovinu,to chtěji snad,aby jsme se pletli mezi sebou nebo co?Nechci potkat sama sebe nebo mít hnus klona,fuj.

    OdpovědětVymazat
  3. No Michale a vzpomínáš, jak jsem psal o nekonečném množství realit, máš to i v té knížce, co jsem ti doporučil. Je to jak když hodíš kámen na hladinu rybníka a ty vlny co se šíří od místa dopadu jsou nekonečná množství realit a ne tedy jen 3D, první vlnka – kruh je třeba 3D a další vlnky 4D a kam zaměříš svou pozornost, v té realitě jsi, ale vidíš že i 3D realita je kruh dosti veliký, záleží na vnějších okolnostech. Ten člověk bude používat pokud je to jiná realita 3D stejný oděv, stejné auto atd. ale bude prožívat svou realitu, proto i kdybys ho tahal náhodou za ruku, tak ti nadá a nebude tě znát, ale ty tomu nebudeš věřit a už s ním nebudeš mluvit, ale ty s ním budeš mluvit, protože už to chápeš. Prostě se mně to dost často stává s lidmi, kteří již trochu pokročili, myslíš že to byla náhoda tento šokující vjem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iv:
      Už delší dobu je pro kohokoliv a cokoliv mi připravit šok. Možná mohu být překvapený nečekanou možností, ale to neznamená, že té možnosti nebudu věřit. Ano možnosti, to jsou ony vlny, o kterých jsi psal. Čím dál od místa hození kamene, tím více jich může být.
      Snažím se nedělat závěry bez dostatku informací (nikdy však nelze mít všechny informace). Udělat si konečný závěr znamená omezit se v možnostech, vytyčit si hranice ve své vlně a znemožnit si pohled/vstup do vln dalších.
      Náhoda? Nejsou náhody. To přece vyplývá už z té hladiny rybníka rozčeřené kamenem. Jako náhoda to může připadat tomu, kdo se dobrovolně ukotví do jediné vlny, protože pak nemá možnost vidět, že jeho vlna nevznikla náhodou, ale jako do posledního pohybu molekul daná reakce na tu vlnu předchozí.

      Vymazat
    2. Iv:
      Ještě dodatek. Když jsi vzpomněl onu (mimochodem opravdu skvělou) knížku, vzpomněl jsem teď, že v knize autor uvádí, někdo se teď asi chytne za hlavu, že don Juan Matus mohl měnit formu a autor se s ním setkal v několika podobách, aniž by to v tu chvíli věděl. Formu mohl měnit dvěma způsoby, jednu jako ryze fyzickou a druhou jako energetickou na první pohled s hmotným tělem snadno zaměnitelnou.
      Je to sice myslím mimo zaměření tohoto tématu, ale jako začínající úvahář :-) to sem takhle plácnu jako taky jednu teoretickou možnost.

      Vymazat
    3. Prepáčte chlapci, že sa vám do toho montujem, ale mohli by ste napísať, o akej knihe je reč ? Práve čítam Oddelenú skutočnosť, ale je to zrejme niečo iné. Vďaka.
      IvH

      Vymazat
  4. to už před lety sdělil vyspělý duchovní režiser Vojtěch Jasný,že máme ve světě každý svého dvojníka,,,když ho potkáme,umřeme,nebo se dožijeme vysokého věku.Zahlédl jsem v televizi svého dvojníka,byl to francouzský Kanadan...bylo to v roce 91 a zatím tu jsem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to je zajímavé téma, je těžký najít důkaz,alespon pro mě. Jsem dost rozlítaná a navíc bývám tak, jako většina ryb ve svém světě, tak občas možná zapomenu někoho pozdravit, nebo tak. Asi před 7 lety jsem jela do Mladé Boleslavi něco vyřizovat a když jsem se vracela, projížděla jsem Beznem, to je takové jako malinkaté městečko, nebo větší vesnice. Nikdy jsem tam nebyla, nikoho tam neznám.Potřebovala jsem zastavit , ani nevím proč . No a sedla jsem si na lavičku, zapálila cigáro a koukala na rybníček. Pak mě začali zdravit lidi, děti, pár dospělých i ahoj a tvářili se tak, jako bych je znala a najednou se k nim nehlásila. Dlouho jsem na to myslela, nevím, co to bylo. Do dneška mám pocit, že jsem tam doma. Když projíždím, tak se mi sevře srdce a chci zastavit. iva

      Vymazat
    2. Ivo:
      Hláška z mého oblíbeného českého filmu:
      "Vesnická morálka je jiná - taková nezkažená" :-)

      Vymazat
  5. Zajímavý téma. Až tady naskočí dostatek názorů, tak bych se přimlouval Iv o osvětlení ;)
    Michal Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Moja znama sa predo mnou zosypala a rozplakala, ked dva tyzdne po smrti svojho brata tvrdila, ze ju brat stale navstevuje a rozprava sa s nou. co, alebo kto sa s nou zhovaral?
    Daniel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Danieli, můj tatínek zemřel ve věku 59 let, týden po pohřbu se začal vracet k mamce do baráku a seděl jí na posteli, maminka s ním normálně mluvila, jednalo se o praktické rozhovory kolem baráku a peněz, po týdnu přišel naposled a řekl mamince, že si může najít jiného muže, když bude chtít, rozloučil se a už ho maminka neviděla. . . . dvojník to určitě nebyl, pravděpodobně jeho duše potřebovala ještě rychle vyřídit co potřebovala. . . . Moje kamarádka tragicky ovdověla v 27 letech. Jejich syn je nejlepší kamarád mého syna, po této tragedii byl spíš u nás, aby nebyl tak smutný a to léto jsme ho vzali na dovolenou na hory , šli jsme všichni do hospody na oběd a v restauraci jsme všichni utrpěli šok, protože mezi partičkou mladých seděl, mluvil, prostě byl to on, zemřelý manžel mojí kamarádky, naštěstí jsme stihli chlapce odlifrovat pryč, nebyla jsem schopná ničeho, on se na mě díval, smál se, protože jsem vypadala asi dost vyjeveně, ale nepoznal mě. . . . iva

      Vymazat
    2. Zaujimave skusenosti mila Iva. v pripade, ktory som popisoval, som schvalne pouzil slovicko "znama", pretoze sme boli iba v pracovnom vztahu. zdoverila sa cudziemu cloveku, pravdepodobne preto, ze sa bala reakcie svojich blizkych.
      moze to posobit drsne, ale myslim si, ze moze ist o dvojnikov aj ked nie z ludskej rise.
      Daniel

      Vymazat
    3. Ahoj Danieli, už píšu, měla jsem 3 dny migrény, diky Iv, který nám vyvěsil článek o slunečních erupcích už vím, co to bylo:))) . . .je zajímavé, co jsi napsal, moje maminka byla přesvědčená, že to táta byl, tedy jeho duch, v každém případě tyto věci existují, protože si je asi přivoláváme do našich realit. Možná mamka tak toužila se ještě rozloučit, něco si říct, až se jí to vyplnilo. . . tohle posoudit neumím. Moje vlastní zkušenost je z doby, když mi bylo 17 let, náhle mi zemřel dědeček, také mladý, 64 let a přišel se semnou také rozloučit, ovšem byla to smrt náhlá a já, když zamnou přišel ještě nevěděla, že je po smrti, tak to teorii o vzniklé realitě vyvrací. myslím, že existuje obojí. hezký večer všem přeje iva

      Vymazat
  7. Podľa mňa je človek "odlievaný" z niekoľko tisíc foriem. Preto sa z času načas skoro identické "odliatky" zoči voči stretnú osobne. Jao.

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.