pátek 22. února 2013

Narušená magnetosféra




Dne 21.2.2013 byla narušena magnetosféra Země Sluncem. Výkyvy magnetosféry se pohybovaly v rozmezí stupnice 5 – 11 bodů na celkové možné maximální stupnici 12 bodů. Tím byly způsobeny magnetické anomálie, které  měly podstatný vliv i na člověka, projevy jako krvácení z nosu, silné bolesti hlavy v čelních partiích na prášky nezabírající. Rovněž i značný vliv na mozkové příhody, kdy bolest rovněž začíná v čelních partiích hlavy. Řekl bych, že tlak Slunce v poslední době bude opravdu zvýšený a kdo trpí těmito poruchami, je vhodné v těchto chvílích ustat a raději relaxovat, v tomto případě prášky na bolest hlavy opět nezaberou, na potvoru farmaceutům. Co mohu do budoucna doporučit jedincům, kteří takto reagují, na tato jarní období uvařit čaj z cibule, pomůže proti kašli, nachlazení a pomůže i jako prevence pro ledviny a posiluje celé tělo.Ten kdo je již adaptovaný, cítí únavu a jde spát. Doporučuji těm, kdo má opravdový zájem o sebevzdělání, ať pracuje se Sílou, nebo se snaží, protože něco zakrývat jen řečmi, se brzy projeví.

A ještě něco pro potěchu a relax(enter):

12 komentářů:

  1. Prášky jsou na prd,jasná věc.Ale se mi koulí po nocích "voda" po břiše a to není ani trošku z kopce a co, se asi adaptuji,tak hurá :).Ter

    OdpovědětVymazat
  2. V tyto dny to krásně "mravenčilo" po těle... Opravdu stačí zvolnit, odpočinout si a nechat sílu působit.. ;-) Jinak bych rád moc poděkoval tvůrci tohoto Webu za skvělý počin a trpělivou práci... :-)

    XiXao

    OdpovědětVymazat
  3. A já furt, že teď si musím každý den odpoledne klidně i na dvě tři hoďky lehnout (a nestydím se za to :-) ), přičemž večer kolem desáté omdlím zcela bez problémů a spím až do rána. Včera mi hlava docela fest brala (pravá přední část), ale u mě je to asi kombinace vícero změn najednou. Pomohla mi dávka kafe - potom bolesti rychle odfičely. Potvrzuji prášky ani ve velkém množství nezabírají.
    Na grafech n3kl.org ani na gnosis9.net nic vidět extra nebylo (měřené nebo spíše měřitelné veličiny) krom max. intenzity polární záře na obou pólech, což si myslím přímo souvisí. Homo sapiens sapiens se tu angažoval do chodu Země už dost, je třeba aby se do toho vložily ty správné Síly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne to iste som mal vcera i ja Michal. Prasky neberiem pokial to nieje az moc zle. Casto pomoze to jak bolo pisane chladiva mast vzadu na siju..miesto kde konci chrbtica a zacina lebka.V poslednom case mam ale viac zazitkov ako sa povie dezavi(ako by som to uz niekde videl) i dva krat za tyzden. Znamena to ze idem cestou ktoru som si naplanoval , alebo su to nejake naznaky pre dolezite body na ceste kde sa treba zastavit(znamena to ze nieco stoho co sa stalo je velmy dolezite..ze by bolo treba to nejak vyznamne riesit)?? ..Mailo

      Vymazat
  4. Ja som tiez v kuse spala, ked som odmietla spat , tak som rovno pred pocitacom skolabovala. Zacina sa mi pacit spanie s hlavou na stole. Inac haarp status uz niekolko dni nefunguje, ktovie preco asi.. Prezradim vam jednu fintu na bolesti hlavy, ale sa nesmejte. Mna nikdy hlava nebolela a teraz casto. Tak som si vyrobila asi z troch vrstiev alobalu kuklu, ked mi zacnu vysielat na mozog, tak si ju nasadim. Niekedy staci aj 5-10 minut a citim sa ako v bavlnke. ja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes opět bolest hlavy a už ani moje obvykle účinné metody nezabíraly, tak jsem zkusil ze zoufalství ten alobal. Nevím co k tomu více říci, ale fungovalo to!
      Byl jsem doma sám, tak nehrozilo obvinění z nějaké úchylky. :-)
      Uvidíme příště, zda to nebyla nějaká shoda okolností.

      Vymazat
    2. Tak po půl hodině se bolest vrátila a o to intenzivněji. Zapřemýšlel jsem a došlo mi, že jsem dnes dostal docela slušný dělo do hlavy od koně (nechtíc jsme se srazili) až jsem kolem sníh zabarvil jak u jatek. Nějak se mi to napůl vykouřilo z hlavy. Takže asi nějaký lehčí otřes mozku. Navíc mě hlava bolela jinde a jinak než obvykle, což mě donutilo zapřemýšlet, jak jsem k tomu přišel :-)
      To jen abych uvedl na pravou míru.

      Ale abych uvedl, proč píšu. Vrátila se manželka z práce (od koní) a měli tam těžkou koliku. Veterinář uvedl, že toho je nyní více. Takže jak vidno, zdravotní komplikace může narušená magnetosféra stejně jako lidem způsobovat i zvířatům.

      Vymazat
    3. Ahoj Míšo,chci Ti říci důležitou věc,ten al-obal na hlavě,stejné,jak když jsi omotaný mašlí,víš.Tak se na to koukni pěkně vyprdnout,to Ti v ničem nepomáhá,opak je pravdou!A nezkoušej, kdo má tvrdší hlavu,jestli koník nebo Míša:),no ale možná,že se Ti mělo v hlávce rozsvítit:).T.

      Vymazat
    4. to Michal
      Míšo, ten tvrdý úder nebyla náhoda, nebo nepozornost, nebo že jsi zvíře naštval, bylo to jen cílené nakopnutí.

      Vymazat
    5. Terezko:
      Možná se pletu, ale zrovna tento případ bych k "omotané mašličce" nepřirovnával. Byl jsem již zoufalý, ale i tak jsem přemýšlel. V tomto případě jsem to považoval jako pokus fyzikálního odrušení účinků elektrosmogu, který dozajista na mozek neblaze působí. Na žádnou magii jsem neměl ani pomyšlení. Kupříkladu v autě mi alobal odstínil negativní účinky Ufka na xenonové výbojky a na řídící elektroniku auta. Rozhodně to neměla být "duchovní" ochrana.
      Každopádně to nezabralo - bolest se nakonec vrátila, jak jsem psal.
      Ale každopádně ti děkuji za snahu pomoci.

      Vymazat
  5. Mne pomaha mala (kavova) lzicka jedle sody, rozpustena spis v teplejsi vode, tak 2dcl a vypit.
    Jsem takova meteosenzitivni jiz co se znam.
    Tohle mi opravdu zabira v takovych pripadech a to ctvrtek byl.
    Prvni mne bolela hlava a pak jsem se sla divat sem na solarni bouri nebo geomagneticke pole.
    Kadehea

    OdpovědětVymazat
  6. Asi to nic není, ale dnes je na grafu X-Ray Flux celkem netypický průběh. Místo obvyklých špiček, hezký oblouček :-)

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.