pátek 11. ledna 2013

Aktivita Slunce


Zemi zasáhne sluneční vítr! Přijdou výpadky elektřiny?

 

Reykjavík - Začátek roku 2013 v souvislosti se zesílenou erupční aktivitou Slunce přinese podle vědců četnější výskyt polární záře. Tyto světelné úkazy budou pozorovatelné obzvláště na Islandu.
K jevu zvaném "polární záře", na níž má podíl Slunce, dochází nejčastěji zhruba ve výšce 80 až 130 km nad zemským povrchem. Slunce produkuje tzv. sluneční vítr - plazmu tvořenou nabitými částicemi. Zemské magnetické pole částice tohoto větru o rychlosti až 1000 km/s vtáhne do horních vrstev atmosféry, kde tyto částice narážejí na molekuly vzduchu a přitom dochází k uvolňování energie ve formě světla.
Největší pravděpodobnost tohoto jevu nastává v obdobích září – říjen a únor březen, kdy jsou zaznamenány celé tři pětiny celoročních pozorování.
V ojedinělých případech se již stalo, že byla polární záře pozorována zděšenými obyvateli i v oblasti Středozemního moře. Ani výskyt polární záře v našich krajích není tak neobvyklý. Výskyt polární záře byl v minulosti zaznamenám například na Domažlicku.
Sluneční erupce nepřináší jen jedinečnou světelnou podívanou, ale mohou také ovlivnit elektrické přenosy pozemských komunikačních zařízení a napáchat rozsáhlé škody. Například v roce 1958 byl poškozen podmořský komunikační kabel v Atlantiku a v roce 1972 telekomunikační kabely na severozápadě USA. V říjnu 1980 utrpělo škody elektrické vedení mezi Winnipegem a Minneapolisem a v roce 1989 transformátory elektrárny v Quebecku, což vyvolalo devítihodinový výpadek elektřiny v USA i Kanadě. Magnetické bouře působí také na rostliny a živočichy.

Tak se necháme překvapit! 

Někteří vědci na univerzitách již objevili, že používání iontových generátorů provádí změnu poměru aniontů a kationtů na poměr 6:1, co způsobuje, že testovací objekty mívají aktivnější  šišinku. (Viď žárovko. Vodnářský kód 7 Hz.Další dávka II.III.)

11 komentářů:

  1. A nebo naopak. Kdo ví, ten překvapený nebude.
    Každopádně tento článek je zajímavým kousíčkem do mých několika synchronicit v posledních 2 dnech. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo nespadls náhodou někde na šíšu a zrovna na pravo,vid.Seš stejný kopejtko jako tvoje sestra a máš ty vůbec nějakou,ani nevím :))))).T.

      Vymazat
    2. Terry, ptal jsem se Žárovky a ta potvrdila, že testovací objekt má větší aktivitu. Sice neví zda šišoidní, ale na Vodnářský kód s další dávkou II.III. se těší i když neví, zda jí nepraskne vlákno v baňce.
      Haló, tam Chocholoušek? Něco bychom tu pro vás měli .... :-)

      Petře H: Projdi si tento blog. Pár návodů jak na ionty, tu je.

      Vymazat
  2. Všimla som si, že asi včera 10.1. sa objavili slnečné erupcie na M Class Flare.
    Koľko dní trvá kým to sem doletí, tak 3-4 ? B

    OdpovědětVymazat
  3. Je někde nějaký návod na jednoduchý iontový generátor? Poslední dobou si hraji s bioenergií a něco z tohoto soudku by mě pomohlo. Dostal jsem se teď hned dvakrát do silné energetické krize (v rozmezí 3. týdnů) a stálo mě to dvě kašlající období, než jsem se pročistil (a ještě nejsem stále v pohodě).

    Mimo téma: dojede někdo z vás zítra odpoledne na minidebatu o SA védách do Brna?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ohledně generátoru iontů zkuste napsat na ionizator(zavináč)centrum.cz
      Info k sestavení vlastního ionizátoru je zde: http://orgo-net.blogspot.cz/2012/09/ionizator.html
      http://energieupramene.blogspot.cz/2012/08/ionizator-ii.html

      Vymazat
  4. Moje dnešní "náhodička".
    Včera poslední, co bylo otevřeno na PC byl tento článek o případných kolapsech elektroniky a telekomunikacích. Ráno přijdu k vypnutému PC a smrad s kouřem jak na spáleništi. Nic jsem nikde ale nenašel, tak jsem zapnul PC a ono nic. Tak na něj sáhnu a málem jsem se popálil. Pravděpodobně odešel zdroj-opakuji PC byl vypnutý. Takže jsem bez komunikace a elektroniky. Ještě, že mám s laptopem mých dětí.
    Napadá někoho něco? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A aby těch náhod nebylo málo:
    Rozhodl jsem se, že si ten zdroj opravím. Rozdělal jsem ho, našel jsem vybuchlý kondenzátor, dvě spálené diody a jeden odpor. Jelikož jsem u odporu nedokázal vyčíst jeho hodnotu, hledal jsem na netu schéma pro tento zdroj. Do očí mě krápnuly zprávy z ČOI jak na Slovensku, tak Česku, že neprošel kontrolou a je velmi nebezpečný a měl být stažen z trhu.
    Vím přesně, co mi touto událostí bylo řečeno a děkuji "chlapíkovi", co na mě dohlíží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo,nejsem elektronik ani nic podobnýho,ale naše Bětuš tady FURT řičí,že jí nefunguje satelit a fak Ti že ne,legrace vid.A tady to naše Pc si čím dál tím častěji dělá co chce,krám jeden :))),jo a notas ten se mi odporoučel už dříve,taky to nějak "divně" smrdělo :))).No a tak trénuju telepatii o sto šest,třeba se to hodí,pá T.

      Vymazat
    2. Terry, já tím myslel něco jiného než bláznění elektroniky. To je na denním pořádku a už tomu nevěnuji pozornost.

      Co se satelitu týče - nejde náhodou o stanice, u nichž teď dochází k přeladění na jinou frekvenci?

      Vymazat
  6. Tak to vypadá, že elektromagnetické srdce naší Midgard buší jak mladíkovi, co vidí přibližovat se hezkou slečnu :-)

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.