sobota 17. listopadu 2012

Něco pro zasmání




První si dáme „PES sexuolog“


Čistotná kočka



No a nakonec něco milého „symbioza“



Proč jsem nechal situaci trošku vyhrotit se dozvíte v následujícím článku http://energieupramene.blogspot.com/2012/11/nejlepsi-ucitel-je-zivot.html, který je vlastně  pokračováním příspěvku  http://energieupramene.blogspot.com/2012/11/pohled-pod-poklicku-stranek.html
Rád se učím za pochodu a v reálu.

8 komentářů:

  1. Už som sa len bála, že tá mačka zavrie aj poklop na vecku. :-D BE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bed, raději bych byl tím pejskem, to bych byl ještě šikovnější.

      Vymazat
    2. Veru..a potom ze psi zivot..a ony sa este usmievaju..to nam by dali po cuni(hlavne manzelky:-)!Tusim zacnem stekat.:-) ..Mailo

      Vymazat
    3. Ajajajaj, mne je to úplne, ale úplne jasné....
      :-XXX

      Vymazat
  2. Prave jsem se vratil z Prahy,je videt,ze jeste hodne lidi nema jasno,ceka nas jeste dost prace,ale jsem rad,ze se zacli zapojovat mlady a chapou situaci.........proud

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No média to zatím komentovali jako "dušičkový pochod", zdá se mně, že to bylo dost záměrně rozkouskováno, je to jen dojem, není nad prožitou realitu.

      Vymazat
    2. Ano,bylo to rozkouskovany hned od samyho zacatku a myslim ze dopredu domluveny,ale pravdu vi jen policie a sefove odboru,plus ten kdo taha za nitky.......proud

      Vymazat
  3. Ja myslim,ze byly chyby na vsech trech stranach barikady(statni moc--odbory--SK-DE),alespon jak jsem to vcera vnimal,porad se jim dari rozdelovat lidi a my je jeste neumime spojit tak,aby to vychazelo z nich samejch.Jsme rozdeleny a neskutecne nas to oslabuje, brzdi,vsechno to komplikuje a nahrava vlastizradcum a vsem dalsim prizivnikum kolem nich. Myslim ze je cas se zamyslet nad dobrou strategii a prestat jen s rebelovanim ,aspon tak mi to prislo,jako by malokdo bral opravdu vazne nynejsi stav nasi spolecnosti a nebezpeci ktery je prilis realny,nez aby se takhle podcenovalo.......proud

    OdpovědětVymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.