pátek 5. října 2012

Přímé napojení na stránky



Aktualizováno
Tak jak jsem psal v článku Blogspot.cz – divná doména http://energieupramene.blogspot.com/2012/09/blogspotcz-divna-domena.html
jde vidět, že tato nijak nereaguje , tak aby jste se zbavili jistého omezení přes tohoto Šmíráka .cz , může čtenář si nastavit přímé napojení na .com , tedy mého poskytovatele, jsou stránky i rychlejší.
Návod:
1) Do vyhledávače ručně napište adresu stránek: energieupramene.blogspot.com/ncr/
2) Dejte Enter, ve Firefoxu zelená šipka vpravo od napsané adresy a hotovo.
Tím se dostanete na přímé spojení těchto stránek : energieupramene.blogspot.com/ a budou se Vám zobrazovat ve sloupci vpravo funkční „Nejnovější komentáře“ a úplně dole i „Stálí čtenáři“ Pokud nevymažete Cookies, budete mít vždy přímé napojení na tyto stránky.
Děkuji Michalovi za dobrý postřeh.

Aktualizováno: 24.10.2012
Od dnešního dne  24.10.2012 začaly stránky fungovat jak mají, zobrazují se nejnovější komentáře i stálí čtenáři stránek, snad to vydrží.

19 komentářů:

  1. x/ Bohužel Iv, u mne to nefunguje. Stále mi gadgety nefungují. Prohlížeč i po připsání /ncr/ vše přesměruje zpátky na .cz a to jak na Chrome, tak na jeho německém upgradu SRWare Iron (který je na Chrome postavený), stejně tak na Safari i na IE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nejste přihlášen jako stálý čtenář, tak to zřejmě nefunguje.

      Vymazat
    2. Srdce nové energie mezi stálými čtenáři už nějaký ten pátek je ;). Vlastně od našeho samotného začátku.

      Předtím jsem se nepodepsal, pardon x).
      Fáďos

      Vymazat
    3. Hezký den,mně to taky nejde,přesně jak popisuje Fádos.Ale nejsem stálý čtenář,teda.T.

      Vymazat
    4. Dík za info, pracuje se na tom.

      Vymazat
  2. Již opraveno, OPRAVENO !!!!!!!!! Vzkoušet a podat prosím "aport"!!!!! Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co jste změnil Iv, ale teď už hlásím funkčnost.
      Děkuji x). Nejnovější komentáře jsem vždy hojně využíval.

      Fáďos

      Vymazat
  3. Už to funguje aj na slovensku. Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  4. U mě dobrý funguje, díky za tip.
    Zadal jsem jednou adresu http://energieupramene.blogspot.com/ncr/ a teď už stačí bez /ncr/ a funguje, dokud jak píšete nevymažu cookies.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budete čistit počítač od smetí a nebude to fungovat, tak znovu opakovat tuto jednoduchou proceduru. Ať si šmíráci a kazisvěti trhnou protézou.

      Vymazat
    2. ručně jse mě to psát nechtělo,zkopíroval,zadal do vyhledávače a povedlo se.Vložil do oblíbených a zatím se to zobrazuje jak má.
      TAK TÍM PÁDEM U MNE TÉŽ FUNGUJE
      S pozdravem živočich

      Vymazat
  5. Mě to jede pořád pomalu a za puntíkem je cz nebo sk a ukazuje mi vyhledávač jen články .Zkoušel jsem napsat ručně i kopírovat několikrát - porád pomalu a kyž načteno tak musím čekat 5 - 10 sekund , abych mohl rolivat myší . Lupič

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba asi mezi stolem a PC a navíc asi slabší PC - berte to jako humor. Jestli máte Firefox tak nahoře v liště se vám zobrazí např. http://Google.cz/(zde začněte, pokud jste již na mých stránkách .cz,a tady přepisujete, tak to nepůjde), tam napište moji adresu jak je uvedeno, pak se Vám zobrazí vpravo od napsané této adresy zelená šipka a na tu klikněte, mělo by to fungovat.

      Vymazat
    2. tak mě opět šmírák.cz našel
      Abych pořád nemusel vypisovat do vyhledávače tuto adresu energieupramene.blogspot.com/ncr/ tak jsem si ji před 3dny upravenou uložil do oblíbených.Vše chodilo bez problémů až do dnešního dne.Dnes otevřu a už je tam n.....á koncovka cz.
      Znovu jsem si to jako aktualizoval,vložil do oblibených a zatím OK,na jak dlouho se uvidí. S pozdravem živočich

      Vymazat
  6. Iv,už mi to začalo fungovat samo od sebe?,ikdyž je tam cz.T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fakt že jo.
      Taky se mi zase dneska začala sama zapínat a vypínat televize, takže toho asi bude víc. Frrrrrrr :-)

      Vymazat
    2. http://www.novinky.cz/veda-skoly/282616-jedina-oblast-na-slunci-vychrlila-tri-erupce-behem-dvou-dni.html

      Vymazat
    3. Rozumím a přepínám. :-)

      Vymazat
    4. Děkuji Terezko i Michale, zatím to funguje, konečně.

      Vymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.