sobota 22. září 2012

Průlet



Od našeho čtenáře Mata jsem dostal mail a rád jej zde uveřejňuji, ať z toho má něco více lidiček.

Posilám něco úžasného co jsme vcera vecer kolem 11.h. videli s manzelkou a synem primo nad nasim domem prulet meteoru ve Skotsku.
     Sedime v obyvaku a koukam z okna a vidim oranzove modre svelo zarici velke a za nim zluto oranzovy ohon tak jsme vytahli zaluzku nahoru
     a koukame bylo to strasne nizko z naseho pohledu jako 100 metru nad zemi a pritom jsme citili takovy uzasny klidny a nadherny pocit uvnitr.
     Natocit jsme to ale nestihli.Ale dnes rano jsem zapatral na webu jestli to nekdo nenatocil,protoze to muselo videt vice lidi a nasel tak to hned 
     za cerstva preposilam Vam.Uzasne a nadherne:o)))Je to velke znameni neco velkeho se zacina dit,ale v dobrem slova smyslu a verim,ze to 
     nebyl posledni prulet,takze kamery mame nachystane:o)))Zde prikladam odkazy na videa lidi co to natocili a nebo vyfotili.




7 komentářů:

  1. Nemám slov...je to jako kometa. V mnoha proroctvích se mimochodem takřka veškerý úkaz na obloze nazývá "kometa". :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, také bych řekla, letos při jízdě na dálnici viděl můj syn UFO, ale popisoval to jako přibližující a vzdalující bod, který se pohyboval velmi rychle různými směry, ale chvost , to vážně vypadá na kometu. iva

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nevím. Pod pojmem kometa si přestavuji něco jiného. Nechci být skeptik, ale toto bych zařadil do balíčku s názvem - hořící objekt v atmosféře (první video). Co bylo tím objektem nevím. Mohl to být asteroid, stejně jako umělý objekt. Vzhledem k rychlosti letu a dlouhé době hoření bych sázel na umělý původ. Havárie? Sestřelení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě Michale,to jak jsem tam onehdá popisovala,co jsem to viděla,taky nevím ,co to bylo,ale z jednoho modrýho světla pak byly dvě a letěly pořád za sebou po stejný přímce...T.

      Vymazat
    2. Pamatuji si Váš příspěvek a velmi mne tehdy zaujal.
      To, že větší hořící objekt letící v atmosféře se rozpůlí je celkem běžné a i to, že pak oba kusy (nebo více) letí stejným směrem - je to dáno setrvačností (pokud rozdělením nebyl kus vystaven i síle z jiného směru jako je třeba exploze). Barva plamene je dána hlavně hořícím materiálem.
      Sama dejte na svoji intuici. Vy jste to viděla, já ne. :-)
      To, co jsem psal, byl můj názor na první uveřejněné video v tomto článku.
      Hezký večer

      Vymazat
    3. Vlastně máte Míšo pravdu,hlavní věc,že to byla krásná podívaná,bez rámusu(ohnostroje nesnáším,to mně pak lezou psi do skříně :))T.

      Vymazat
    4. Terezko, narazil jsem na toto. Možná to s tím souvisí a možná taky ne:
      http://procproto.cz/veda-a-technika/astronomie/zeme-mohla-pred-par-dny-ziskat-druhy-mesic/

      Vymazat

Kdo je Anonymní, tedy nepřihlášen, vždy se podepsat, je to základ slušného chování. Většinou nepustím do éteru.